-
[VZXF-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C] {3539036} Zawór kątowy
![[VZXF-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C] {3539036} Zawór kątowy [VZXF-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C] {3539036} Zawór kątowy](/images/wj588/6000-7000/VZ-F-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C-Zawor-katowy_%5B6949%5D_480.jpg)
![[VZXF-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C] {3539036} Zawór kątowy [VZXF-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C] {3539036} Zawór kątowy](/images/wj588/6000-7000/VZ-F-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C-Zawor-katowy_%5B6949%5D_480.jpg)
![[VZXF-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C] {3539036} Zawór kątowy [VZXF-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C] {3539036} Zawór kątowy](/images/wj588/6000-7000/VZ-F-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C-Zawor-katowy_%5B6950%5D_480.jpg)
![[VZXF-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C] {3539036} Zawór kątowy [VZXF-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C] {3539036} Zawór kątowy](/images/wj588/6000-7000/VZ-F-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C-Zawor-katowy_%5B6950%5D_480.jpg)
![[VZXF-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C] {3539036} Zawór kątowy [VZXF-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C] {3539036} Zawór kątowy](/images/wj588/6000-7000/VZ-F-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C-Zawor-katowy_%5B6951%5D_480.jpg)
![[VZXF-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C] {3539036} Zawór kątowy [VZXF-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C] {3539036} Zawór kątowy](/images/wj588/6000-7000/VZ-F-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C-Zawor-katowy_%5B6951%5D_480.jpg)
![[VZXF-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C] {3539036} Zawór kątowy [VZXF-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C] {3539036} Zawór kątowy](/images/wj588/6000-7000/VZ-F-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C-Zawor-katowy_%5B6952%5D_480.jpg)
![[VZXF-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C] {3539036} Zawór kątowy [VZXF-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C] {3539036} Zawór kątowy](/images/wj588/6000-7000/VZ-F-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C-Zawor-katowy_%5B6952%5D_480.jpg)
![[VZXF-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C] {3539036} Zawór kątowy [VZXF-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C] {3539036} Zawór kątowy](/images/wj588/6000-7000/VZ-F-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C-Zawor-katowy_%5B6953%5D_480.jpg)
![[VZXF-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C] {3539036} Zawór kątowy [VZXF-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C] {3539036} Zawór kątowy](/images/wj588/6000-7000/VZ-F-L-M22C-M-B-G12-120-H3B1V-50-16-C-Zawor-katowy_%5B6953%5D_480.jpg)
2285.13
Ilość w opakowaniu | 1 szt. |
Standarowo, wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność |
Dostępność wymaga potwierdzenia
|
Strona główna producenta | |
Kod cyfrowy | 3539036 |
GTIN | GTIN 4052568270643 |
Zamówienie telefoniczne: +48 882 650 149
Zostaw telefon |
- KonstrukcjaZawór gniazdowy z napędem tłokowym
- Sposób uruchamianiapneumatyczny
- Sposób uszczelnieniamiękki
- Pozycja montażudowolny
- Typ mocowaniaInstalacja na przewodach
- Przyłącze kablaMufa gwintowana G1/2 wg DIN ISO 228
- Średnica nominalna12 mm
- Funkcja zaworu2/2 zamknięty monostabilny
- Kierunek przepływujednokierunkowy
- Ciśnienie medium0 MPa ... 1.6 MPa
- Ciśnienie medium0 bar ... 16 bar
- Ciśnienie nominalne zaworu armaturowego PN16
- Funkcja odpowietrzeniabez dławienia
- Sposób powrotusprężyna mechaniczna
- Rodzaj sterowaniasterowanie zewnętrzne
- Przyłącze pneumatyczneGwint wewnętrzny G1/8
- Ciśnienie robocze0.6 MPa ... 1 MPa
- Ciśnienie robocze6 bar ... 10 bar
- Ciśnienie robocze87 psi ... 145 psi
- Symbol00991367
- MediumParaPłyn hydrauliczny na bazie oleju mineralnegoGazy obojętneOlej mineralnyWodaFiltrowane sprężone powietrze, stopień filtracji 200 µmCiecze neutralne
- Kierunek przepływuPod gniazdem zaworowym, dla mediów ciekłych i gazowych
- Medium roboczeSprężone powietrze wg ISO 8573-1:2010 [7:4:4]
- Maks. lepkość600 mm²/s
- Temperatura medium-10 °C ... 80 °C
- Temperatura otoczenia-10 °C ... 60 °C
- Przepływ Kv3.7 m³/h
- Informacja o materiałachZgodność z dyrektywą RoHS
- Zgodność z LABSVDMA24364-B1/B2-L
- Materiał obudowy zaworu procesowegoMosiądz czerwony
- Numer materiału obudowy zaworu procesowegoCC499K
- Materiał uszczelki śrubyFPM
- Materiał uszczelnienia gniazdaFPM
- Waga produktu1200 g
- Klasa ochrony przeciwkorozyjnej1 - niskie obciążenie korozyjne
- Materiał obudowy napęduMosiądz